Monday, January 7, 2013

Tahun Baru 2013

Assalamualaikum
Salam Tahun Baru 2013

Walaupun sudah hampir seminggu tahun 2013 dah berlalu, rasenye masih blom terlambat utk mengucapkan selamat tahun baru pada pembaca2 sekalian.

Ok.ape yg sepatutnya ada dlm post ucapan tahun baru ni ek? Erm....soklan yg biasa diajukan adalah azam tahun baru la kan.

So, ape azam tahun ni ek?Maybe saje nk listkan kat sini, message utk diri sendiri.

1- Perbaiki amal ibadah. Tambah lagi hafalan doa2 dan ayat2 Al-Quran.
2- Kerja lebih bersungguh-sungguh. Fokus dan buat btol2.
3- Control perbelanjaan. Perlu disiplinkan diri utk menyimpan wang utk certain2 plans.
4- Plan utk melancong dgn pengisian dan perancangan yg teliti. Rest the mind.

Okay, tu la kot sebahagian azam utk tahun ni. Semoga dpt perbaiki diri jd lebih baek dr sebelum ni.
InsyaAllah.

Start the new year with visit to a 173km away platform

and of course by a Chopper. Sikorsky S76C++. 1 hour

Sunset at Miri, Sarawak

Sebagai penutup, ni plak sebahagian drpd ringkasan aktiviti aku sepanjang 2012.
Kalo rajin, usha la.


Wassalam
(^_^)


2 comments:

Muhamad Alif Iqmal said...

Saya nak jadi macam abang suatu hari nanti . insyaAllah Allah perkenankan doa saya . amiin

Nasrullah Jaafar said...

Amiiin (^_^)