Sunday, August 10, 2008

....::The Latest::....

Salam........
Alhamdulillah...
setakat ni 2 event besar IW51 dah selesai...opening ceremony dan larian merdeka...
Busy dan amat meletihkan.....
selepas kedua2 event tu.....ade plak game hoki....
pergh....memang mencabar stamina sungguh....
setakat ni......
1 seri....
1 kalah.....
1 menang.....alhamdulillah... [skor 2 :)]

Semalam....selepas perlawanan antare UTP vs 30-50 [menang 4-1]....aku telah menemui seseorg yg telah 2 tahun tak kutemu....brother aku yg jua pemain hoki.... [player Perak dah skang...hebat]..

Selepas berbual seketika....aku ngan 2 org kawan sesekolah dan seuniversiti bergerak ke JUSCO....kat situ...sempat beli mouse [rm10 je dowh...murah2..] ngan tgk movie.... The Mummy- Tomb of the Dragon Emperor...


Citer the mummy ni cam sambungan pada citer2 the mummy sebelum ni...hero yg sama...cuma budak tu skang dah besau...jadi pengkaji purba cam parents dia gak....

Last2.....budak tu jumpa Tomb of the Dragon Emperor.... firaun cina yg nk hidup selamanye dan ingin memerintah seluruh dunia... [Jet Li jadi firaun....haha]....best ar citer tu....lawak dan cantik jalan citer dia...tp ade unsur kartun skit..hehe...[tgk ar sendiri nanti].


[ Posing kat eskeletor mase nak naik ke top roof punye parking...penat ]

Pastu....kitaorg pun balik. Sebelum tu aku sempat belikan KFC utk adik angkat aku td....dah janji lama dah..rezki dia la kirenye hari ni....

Papepun..semalam adalah hari release tension aku pas 3 minggu bergelumang ngan tugas2 yg amat membusykan aku........

Sehingga kini....tu je nk gtau....
Wassalam (^_^)

No comments: