Thursday, August 14, 2008

.....::Who Care??::.....

Salam.........
Sejak kebelakangan ni.....aku makin busy....
kesibukan sebelum ni...bertambah2 dr hari ke hari...
Pelajaran plak...makin hari makin susah,tough...hmmm..

Actually,aku agak penat dgn suma tu.....
terlalu byk aku memberi..utk yg lain....
tapi sedikit utk diri sendiri........

Badan pun xbrape nk sihat....tapi cam biase la prinsip aku.... [layan je la]..


[ Stand Alone ]


Tajuk entry ni.....dtg dr dlm hati yg kecil ni....who care??
entah la.....aku rase cam xde sape pikir pasal aku....
maksud aku, org yg ada di sekeliling aku la......di kampus utp nih...
keluarga aku sudah pasti la sentiase pikirkan aku...

Ape aku buat...ape aku lalui setiap hari di utp....macam................
macam kosong......xde sape yg tau.....hanye aku sorg je......
---SOLO FIGHTER---

Layan je la.....maybe aku ketandusan perhatian....
dahagakan kasih syg.....kehausan simpati........
dan mungkin jua....memang ini lah diri aku....
low profile......solo fighter.....underground........

Yang pasti.....ini la takdir kehidupan aku............................

Apepun...aku mengharapkan kebahagiaan di dunia dan akhirat.......amiin....
From deep inside....wassalam(^_^)

No comments: