Thursday, June 3, 2010

|| Selamat bercuti + Internship ||

Salam semua.
Alhamdulillah.Semlm tamatla sudah final exam aku utk sem ni.
4 paper dlm mase 3 minggu.Dalam mase 3 minggu ni gak la mcm2 aktiviti dilakukan bersama rakan2.Thankz to my medtech family for the very sweet moment with you all.

|| Jalan2 Cari Makan MEDTECH ||

So,pada warga UTP,selamat bercuti.Selamat melancong.Jaga diri bebaik.yg drive tu,berhati2 dijalanra raya.ingatlah org tersyg.

Pada rakan2 sebatch,UTP Jan 07,selamat menjalani seisi praktikal.eh..skema la plak.selamat berinternship.Jaga diri bebaik gak. harap kita dpt byk experience bermanfaat selama 8 bulan internship nih.

So,pada semua,aku nk mohon maaf atas kesilapan dan kekurangan diri ni.mohon halal makan minum,ilmu dan harta2 yg aku guna secara sengaja mahupun tidak.ni nk tinggalkan UTP 8 bulan ni.macam2 akan berlaku.

|| Teka sape 2 kembar nih?? ||

Semoga bertemu lagi di semester depan atau lebih accurate...tahun depan. (^_^)

Wassalam. (^_^)

7 comments:

Kaklong @ Izan said...

kalau btl nak bagi pe? Mcm ude ngn wan je...

Nash said...

Hehe...
salah2...
bukan ude..
juga bukan safwan...
tapi wan tu dah btol (^_^)

nifi a.k.a beliamuda said...

selamat beructi dan berintern.. huhu~

dalam gambar tu, macam Azrul dan Syazwan je.. haha.. betol tak?

Nash said...

btol2..
10 markah utk nipi...
hehe...
thankz nipi.selamat2(^_^)

健豪 said...

一個人就像一個分數,他的實際才能是分子,他對自己的評價是分母。分母越大,則分數的價值越小。..................................................

于呈均名 said...

Use a book as a bee does flowers. ............................................................

NorrisBradwell04張 said...

與人相處多微笑,個人獨處多沈思。 ............................................................