Sunday, April 17, 2011

|| BOLA [Perak , Manchester United dan Chemical Assessment] ||

Salam.
Bola bola bola...hari2 bola...mane2 pun bola...bila2 pun bola.
Bola sepak atau futsal...lebih kurg la..yg beza saiz padang dan undang2nye sedikit berbeza.
Entah nape, bulan april menjadikan aku semangat lebih bab2 bola ni...


Fokus lagi,minggu ni byk pasal bola aku amik tau.
Pertama..pasukan Perak atau dikenali Seladang. baru2 ni kalahkan Kelantan 4-0. namun mlm ni tewas plak ngan selangor,0-1. Selasa ni iaitu bersamaan ngan hari jadi Sultan Perak, Perak akan menentang Terengganu di Stadium Perak. Moh sama2 kita sokong..sape2 nk join?


Kedua..pasukan Manchester United. Skang ni tgh leading lagi EPL. pastu lak,baru je kalahkan Chelsea dlm Champions League. Bravo2. Malam ni Man U akan menentang Man City. Kita tgk camne result.


Futsal ChildPro
|| Aksi game futsal, Childpro Open. saje shoot diorg maen..aku xmaen tournament ni ||


Ketiga,,,,futsal. Yg ni aku terlibat secara langsung. Chemical Assessment..pasuka  futsal aku kat UTP sejak aku foundation lagi (2007). So.minggu ni join tournament antara course batch januari 2007. Alhamdulillah,jumaat hari tu mng 2 kali dan seri sekali. So,masuk peringkat suku  akhir ahad ni. Jom sama2 sokong team aku.haha..


P/s: Baru pas beli kasut futsal, Nike. Harap2 kasut kali ni bertahan lebih lama (^_^)


        α
Wasssalam (^_^)

No comments: