Saturday, May 28, 2011

|| 1st Week Of New Semester ||

Salam.
Minggu pertama final year semester dua.
Nampak gayanya seperti aku telah gunakan minggu ni sebagai extend cuti semester.
Why?sebabnya kelas xbyk,projek xstart pape lg, mood study xmai lagi dan yg plg pntg....merayau je keje.

Actually, ade something yg ganggu pikiran aku. One of my best frens, like a having problem with me. I dunno why?what's the reason?erm..ckp omputih plak dah....xtau nape,dia mcm menyampah ngan aku.atau aku je pasan kot. Dlm ni pun kompius2 lagi. Xkisah la,yg pasti,aku kecik hati gak ar dgn layanan dia.Just to be honest. Kalo aku wat salah,aku minta maaf. Tlg bg tau nape....tu je. Coz, susah nk biar something remain unsolved. Not my style. Papepun, tawakkal je la. Maybe, mase akan memulihkan keadaan. Ukhwah fillah,abadan abadaa.

Ok..cukup ngan part negatif. Part positif plak. Kelas minggu ni xbyk. Cam dah bg tau dlm post before ni, aku ade 2 subjek je yg ade kelas. Tp,ade satu tu disuwoh dropped. Ade ke patut. Bior je la. So,byk gak ar mase free. To my rumate, all the best. We will work together to success this semester, for all subjects. InsyaAllah.

Pastu sempat join MAS MAY 2011. Masih plot yg lebih kurg faci2 ni. Xkisah  la. sampai2 je..jd jurugambar. Staff suwoh amik gmbr mase keje,utk report.  So,ade la beberapa.

Mas May 2011

Kelmarin join program qiyamullail di Masjid Daerah Perak Tengah, kat Seri Iskandar, anjuran IKRAM Perak Tengah. Dah lama gak la xjoin event camni. Bagus utk menyucikan hati yg asyik diselaputi kotoran anasir2 yg xbaek. Hopefully,dpt amalkan bnde ni selalu. Istiqamah.

Dan tadi, Alhamdulillah. Kuar ngan rumate pi tgk Kungfu Panda 2. Citer di sgt awesome. Lebih kelakar dr dulu, dan lebih touching. bagus bawak family tgk. Budak2 yg xreti bace subtitle pun gelak tgk. Maknenye,dorg pun leh paham. So,kalo google kat internet, rating utk citer ni ialah 7.8/10. Kira tinggi gak la. 
Tapi, aku nk bg lain. Rating aku, 9.6/10. Sebabnye,bg aku,it's a must watch movie! Haa!saje nk bg tau. td beli tiket secara on9. Caranya:

1- Login kat laman web rasmi TGV. --> http://www.tgv.com.my/
2- Pilih cinema,citer,waktu dah bilangan seat utk e-ticketing.
3- Pilih cara bayaran. Td first time bayar pakai PAYPAL member. Thankz bro.
4- Print confirmation slip yg akan diorg bg. bawak gi kaunter,xyah beratur pnjg dan terus dpt tiket. Xde limit mase mcm dulu.

So,saje la share. Xsalah aku system booking online ni baru lg digunakan sepenuhnya oleh TGV. mean, pasni xde dah booking2 pakai phone. Phone hanye utk pertanyaan je.


Ok,dah merepek pnjg. gentleman, start ur engine! Jom start enjin mood study. kemon!!!
Nite. (^_^)

α
Wassalam
(^_^)

10 comments:

k3me said...

lepak je bro.. member2 mmg camtu..
=)
*bile nak ajak aku p tgk wayang lak nih...

Nasrullah Jaafar said...

yup..
try jgak lepak2...
haha...kalo aku turun KL...ade mase nk jalan2..jom! (^_^)

faiz said...

sape membe ko tu!!!! haha -_____- ....sabor je lah nash

Nasrullah Jaafar said...

haha...ade la...
no need to reveal.
mmg tgh sabor la ni..
kalo tak...mmg kita bakor je
haha =p

adired89 said...

uishh... sape nash? aku kan? kan? hahahahaha,

sgt menyampah!! nyah kau.. hahahaha
gurau je ye der.. :P

Amin Baek said...

ye nas..aku ngaku..aku salah..hahahaha..

pasan sumting kt status org len..hehe

Nasrullah Jaafar said...

hahaha....
aku xsalah kan sape2 pun weh...
aku just nk tau the reason...why
haha...
sumthing?status sape?
huhu

penaberkala said...

jeng2, tiba-tiba aku cuak
reason dia sbb ko x ajak ak tgk kung fu panda,lol

good luck for new sem bro
all the best

Nasrullah Jaafar said...

haha...cuak ek?
xyah cuak..aku xde problem pun ngan sape2...insyaAllah..aku baek je ngan suma kawan2 (^_^)
ye kot..maybe sebab tu kot..sian dia xdpt tgk lg..hehe.ruginye xtgk lg..haha

Thankz bro. All the best too (^_^)

Yana Shahren said...

Lepasnie Yana beli secara online jela hikhik thnks information yaww brother (^_^)