Monday, June 20, 2011

|| The Operation ||

Salam.
Alhamdulillah. Sekali lagi hujung minggu ku dipenuhi aktiviti diluar UTP.
Kali ni turun ke KL plak. Jumaat pg tu rakanku Faiz hantar aku kat tol simpang pulai. thankz for his help. Kat situ,abg aku dah tunggu aku utk gerak sekali ke KL.

Ape ade kat sana?actually kakakku yg sulong, Kak Long akan menjalani pembedahan di kaki beliau. Utk merawat kecederaan ligamennya. So,beliau menjalani pembedahan tu kat HUKM. Alhamdulillah,segalanya berjalan ngan selamat. Kini beliau dah kuar wad n dah balik ke rumah beliau. Oh ya,rumah baru beliau.

Dalam mase yg sama,sabtu hari tu aku dah kuarga aku yg ada kat sana bersama2 membantu kuarga Kak Long utk pindahkan brg2 ke rumah baru. Still dlm kawasan kuarters yg sama,tp jenis semi-D. Rumah 2 tingkat berserta 6 bilik. Alhamdulillah. 2 perkara besar berlaku berturut2. Semoga segala urusan diperrmudahkan Allah swt.

Fiqah-Miqdam
|| Dengan anak2 buah sementara menunggu operation selesai ||

Lonely
|| Syafiqah, menunggu Ummi nya selesai operation ||

Both
|| Pantang jumpa 2 org kanak2 ni. Mmg puas ar layan. Cakar sana,lari sana,gigit sini ||

Wad
|| Wad ||

Pesakit
|| Semoga Kak Long cepat sembuh sepenuhnya. Amiin ||

Alhamdulillah. Before balik ke UTP bersama Ayah aku,sempat gak kuar sat ke Midvalley. Kat sana hang out sat bersama rakan2 yg ade sekitar KL. even sekejap,tp bermakna. Sempat la grab beg kamera utk dibawa jalan2. Nampaknye TasNeem ade beg baru. Semoga beg tu dpt dimanfaatkan sepenuhnya. InsyaAllah.

Balik2 UTP,cek2 email,fb dan twitter. Byk tul update. 3 hari offline. Td, geng2 twitter Cj7 ajak maen badminton. So,turun je la. best gak. Sem ni byk kali gak maen badminton. At least seminggu sekali. Yg maen pun mmg dak2 course aku yg ade twitter. mostly dah pakai twitter skang. bagus2. Welcome to the club.

Badminton

P/s: Enjin study still xstart lg. pe la masalahnye nih. Go3!

α
Wassalam
(^_^)

1 comment:

Yana Shahren said...

Alahai comel plus tembam nya pipi Syafiqah aummm geram geram !