Monday, February 27, 2012

|| Summary of The Week's Events ||

Salam.
Sudah seminggu blog ni menyepi. Menyepi dr post/update yg baru. Namun harapnya xsepi dari kunjungan pembaca setia. Ade ke?haha.
Never mind. Post kali ni aku nk taruk pnjang skit. Berkisar aktiviti aku sepanjang minggu lepas. Mungkin juga boleh menjadi alasan mengapa aku menyepi selama seminggu ni.
Lets start with first, my birthday (^_^)


Ini hadiah bday aku utk kali ke 23.
2 buah buku dan tshirt.
Terima kasih buat pemberi.
Dah grad pun masih ade yg sudi memberi hadiah harijadi.
23.
(^_^)

Bermula Isnin lepas sampai lah Jumaat, aku berkampung di UTP.
Alhamdulillah. Get another project. Still relate to laboratory.
Kali ni buat 2 org je,aku ngan Syazwan.
Dia dr Ipoh, aku dr Manjung.
Semoga projek ni dpt diselesaikan dgn jayanya serta dapat memuaskan hati client.
Solar Panel

It's such a peaceful moment in the morning at Tasik UTP. Try it.

Bunga Raya di Tasik UTP.

Selesai sahaja part shooting utk projeck video, petang jumaat tu terus balik rumah.
Petang tu jugak terus berangkat ke Bangi, rumah Kak Long.
Ade task lain iaitu membeli barang2 persiapan utk event family pada bulan Jun ni.
InsyaAllah. Doakan segalanya berjalan dgn lancar. 


Shopping di Nilai 3.
Penat menjaga dua anak buah, Miqdam dan Fyqah yg semakin demand dan aktif.
Seronok tgh ligat dorg.



Lepas penat membeli barang di Nilai 3, terus menuju ke rumah Kak Long yg baru siap di Salak Tinggi,Nilai.
InsyaAllah tahun ni jugak dpt CF.
Harap sempat join utk urusan perbersihan dan perpindahan brg nanti. Hehe.

Rumput di sekitar rumah baru Kak Long.
Kalo tgk ngan mata kasar, ia adalah sekadar rumput yg menyemakkan.
Tapi bila kita zoom in skit, Subhanallah.
(^_^)

Esoknya, aku harus bergegas pulang ke Manjung.
Ade tanggungjawab yg telah diamanahkan utk aku.
Sebenarnya sementara menunggu panggilan kerja, aku menjadi tutor sementara di sebuah pusat tuisyen di Manjung ni. Ajar Darjah 2, Darjah 3 dan Tingkatan 2.
Subjek Sains dan Matematik.
At least, ade la sumber pendapatan sambil melayan adik2 yg perbagai ragam ni.
Seronok actually. Mengimbau balik nostalgia zaman kanak2.
Tapi dah byk lupa. Kene belek balik album gambar2 lama.

Dah sebulan ngan adik2 ni. Skang ni stand by. InsyaAllah, bila2 mase akan dipanggil utk bekerja.
Doakan semoga aku dapat tempat yg terbaek utk aku dan keluargaku di dunia dan akhirat.
(^_^)

Wassalam
(^_^)

No comments: