Thursday, June 26, 2008

...:Benarkah:...

Hmm....hari ni hari aku bermula cam biase...bgn dan tido balik pas solat subuh...uhuh...

Tapi...permulaan je sama....pertengahan nya dah ade plan lain dr hari yg lain [melawat skola lama dan gi tgk wayang..hehe...(WANTED) ]..
Hari ni,aku telah merancang utk melawat sekolah rendah ku iaitu Sekolah Kebangsaan Lekir,Batu 8 bersama sahabat lamaku, Saifullah. Setelah hampir 7 tahun tidak menjejakkan kaki ke sana, akhirnye hari ni rindu aku sedikit terubat.

Melawat di waktu persekolahan memang agak sukar kerana guru2 hampir semuanya sibuk2 belaka...So,aku hanye sempat bertegur sapa dgn 3 org guru shj iaitu Cikgu Rashid, Cikgu Che Wa dan Cikgu Roziah. Rupa mereka kurasakan tiada perubahan. Itu yg menakjubkan aku walaupun sudah 7 tahun aku x berjumpa diorg.

Namun,sejak2 akhir2 ni....ramai kenalan lama yg berjumpa aku mengatakan yg aku sudah byk berubah [maksud aku dr segi rupa ar]. Cikgu Che Wa dan Cikgu Roziah turut menyatakan perkara yg sama. Mereka hampir tidak mengenali aku kerana tidah berapa nak cam muka aku.bila aku sebut je nama aku...baru la diorg ingat dan menyatakan.....

"Lorgh....Nasrullah ke. Lainnye muka..."

Begini la ayat yg semakin kerap ku dgr sejak akhir2 ini. Begitu juga testi2 dan coments2 yg aku terima dr rakan2 lamaku. Katanya...muka aku semakin Ganaz....uhuh..BENARKAH???

hoki.JPG
[ Ganaz ke??ni muka aku pas main hoki kat Stadium Hoki Nasional Bukit Jalil...hehe..promote skit..:P ]

Entah la....aku pun xmengerti. Tu suma pendapat org lain. Aku xboleh nak menyalahkan pendpt mereka kerana itu hak mereka. Asalkan aku bahagia..hehe

Bukan paras rupa yg plg utama...tapi HATI tu yg penting. Even maybe benar la muka aku semakin ganaz, tapi aku xde la ganaz sgt. Biase2 je.....

_Sometimes, people claim that they know who I am...but...they don't......
_Who are truely know me???
_Only me and The OmniCreator, Allah SWT......

Until now...that's all... (^-^)

No comments: