Sunday, June 22, 2008

My holidays...

Bermula 28 Mei.....ku memulakan cuti dgn kesibukan persiapan perkahwinan abg ku..
alhamdulillah...segalanye berjalan dgn lancar...bhgian pertama cutiku tamat dgn kelancaran majlis itu...
Kereta.JPG
Rombongan pengantin : 4 kereta dihadapanku...[so..suma bape kete??]


Selesai one of my biggets family's event [takat ni la],aku dipanggil ke UTP utk frenly hoki di KL...
dgn kaki ku yg sakit akibat kecederaan di lutut...aku pulang ke UTP sebelum bergerak ke KL utk frenly matches between UTP hokkey team and sekolah sukan bukit jalil dan juga PULAPOR( pasukan hoki polis).

Pulang dgn kemenangan ke atas PULAPOR (4-2) [aku sumbat 3..alhamdulillah] dan kekalahan dgn SSBJ (truk gak ar,xyah tanye).....

Pastu...aku kembali ke nostalgia lama ku....melawat SERATAS...sekolah lamaku.
Menaiki kancil 660 dgn 3 lagi rakan2ku...kami bergerak ke Taiping. Selepas mengambil sijil SPM (2006) dan berjumpa cikgu2,kami melakukan hal masing2......

Seronok sekali pabila aku dpt bermain hoki di turf seratas bersama junior2 ku[diorg makin hebat,tp aku bleh challenge lg ar..hehe],bermain futsal bersama rakan2 dan juga berbual bersama adik2 diseratas [dah besau dah diorg]
Esoknye...kami pulang ke rumah melalui Ipoh...singgah di Ipoh Parade....then trus pulang ke rumah masing2.....
tamat perjalanan menyusul memori SERATAS...

Now...i'm at home.......mengisi cuti yg akan tamat 20 July ni......

Until now...that's all :)

No comments: