Monday, January 4, 2010

|| Cuti berlalu..persekolahan bermula ||

Salam persekolahan buat rakan2.
Alhamdulillah...cuti sekolah sudah pun berakhir. Bermula lah era persekolahan baru tahun 2010.
Selamat memulakan persekolahan buat adik2 yg masih bersekolah lg.

|| Rakan ku,Azzhariff menunjukkan skill membowling :P ||

Tapi aku still cuti.Ade 3 minggu lg nk diisi sebelum semesterku nk bermula.
Di akhir2 cuti.aktivitinye agak padat.
Brmula ngan majlis doa selamat kat umah bg aku. Diikuti dgn persiapan utk menghantar adik aku pulang ke asrama. Ptg tu plak,sempat lg maen bowling ngan budak2 yg menjadi rakan2 aku mase cuti nih. 3 round lak tu.Dah diorg nk belanja..aku layan je.
Esoknye lak,iaitu 4 jan..siap2 utk antar adik aku yg kene pi PLKN.tahniah la buat beliau.
Bertuah dpt pi tu.Dah la byk geng kat tmpt yg sama.InsyaAllah best.


|| Bual2 be4 adik aku berangkat ke kem PLKN ||

Alhamdulillah jua aku panjatkan ke hadrat Illahi sebab sahabatku,Safwan dan keluarganya selamat pulang ke Malaysia dr mengerjakan umrah. 2 jan diorg selamat sampai. Semoga beliau dan keluarga sentiasa dirahmati Allah SWT.Amiin (^_^)

Nk tido.
Wassalam (^_^)

3 comments:

Kaklong said...

Ade ke patut mak tidor....
Wah...bergambar kat bas 1Malaysia....
Achik bawa beg munge biru pi PLKN...haha....

Nash said...

Haha...
ye la...
mase taip post ni kul 1 pg dah.
habis2 post..trus pi tido.
ngantuk.haha
Tu la pasal..xpe..hadiah dr mak.hehe (^_^)

Kaklong said...

Ops silap...nak tidur...