Friday, January 1, 2010

|| 010110 ||

Salam tahun baru 2010 semua.
Semoga tahun baru ni dimulakan dgn azam baru dan dapat mencapai azam tu sebelum tamat tahun baru ni.haha

So,sambutan tahun baru 2010 ni pada aku biase je. Xde la meriah sgt sambutan yg aku join.
Tapi sgt2 bersyukur kerana dgn izin Allah SWT aku dapat melihat gerhana bulan pada mlm tu.
Subhanallah.Malam td langit di Seri Manjung ini cukup indah. Ini bukan la bermaksud mlm2 yg lain xindah,tapi mlm td special skit sebab mlm tahun baru dihiasi dgn keindahan Gerhana Bulan yg sgt indah. Subhanallah.

|| Antara gambar yg berjaya ditangkap mlm td. Subhanallah (^_^) ||

Aku menunggu dan memerhati fenomena ini bersama seorg teman atau rakan atau boleh la aku katakan pangkat adik sebab dia lebih muda dr aku. Seronok dpt berbual dgn dia sambil menikmati fenomena yg sgt2 indah tu.Papepun,aku doakan semoga tahun bru ni,dia akan berubah menjadi lebih baek dr sebelum ini.Segala ape yg berlaku dimasa lalu xkira la semlm ke,minggu lepas ke,bulan lepas ke mahupun tahun lepas,dijadikan teladan hidup utk mengorak langkah ke alam baru dan menjadi insan yg lebih berjaya didunia dan akhirat.Setiap yg berlaku pasti ade hikmahnya. Berdoalah agar kita sentiase diberi petunjuk dan hidayah dr Allah SWT utk memahami apakah hikmah disebalik peristiwa yg terjadi.InsyaAllah. Begitu jua doa utk diri ini.

Wallah'alam.
Wassalam (^_^)

3 comments:

cIk pEnNa said...

sepanjang malam kat luar..tp x nampak..
asyik nyembang aje..

huhu

nifi a.k.a beliamuda said...

salam tahun baru 2010~

Irda Z. said...

slmt thun bru 2010~