Sunday, January 17, 2010

|| MAS JAN10 ||

Salam.
Pening kepala makin terasa.
Berat kepala ni menanggung byk perkara yg perlu dipikirkan dan dilaksanakan.
Minggu Aluan Siswa Januari 2010 baru sahaja bemula. InsyaAllah,seramai lebih 400 pelajar telah mendaftarkan diri menjadi pelajar UTP semalam.Welcome to UTP.

Letih tul rase. Beban semakin hari semakin berat.Makin byk perkara perlu dipikirkan.Pening kepalo eden.Huhu. Papepun,tu la tanggungjawab yg aku pikul skang.Nak xnak,tanggungjawab perlu diselesaikan.Semoga Allah SWT memberi aku kekuatan yg mencukupi utk menghadapai semua ini.



Result exam semester lepas baru sahaja diumumkan.Alhamdulillah result aku memuaskan hati gak la.Sekali lagi,melebihi target yg aku rase aku mampu capai selepas menjawab soklan exam. Semoga prestasi ini dapat dikekalkan atau dipertingkatkan lg.

Dah letih ni.Otak penat,badan lagi la penat.Mau melabuhkan diri.
Wassalam (^_^)

3 comments:

Kaklong @ Izan said...

Sabor bebanyak....jgn tension2...
Moga bertenang dalam kesibukan ngn tanggungjawab tu semua...
Steady jerk...;)

dqeen said...

Media Faci boleh! Ktorg salu ade ntok sokong ko nash!

k e r e p e k t e m p e said...

teruja nak tgok csi mas tu...tgok korang shooting dari jauh hahaha