Thursday, December 31, 2009

|| Aktiviti Menjelang Akhir 2009||

Salam...
semlm pi Ipoh...
ade beberapa mission aku utk ke Ipoh kali ni.....
meh tgk pe dia....

1- Antar barang2 nk wat kenduri doa selamat kat umah abg aku kat Seputeh.
2- Bayar yuran skola adik aku kat Chemor.
3- Hangout bersama teman lama [Amad Hasif]
4- Tgk wayang sekurang2nye satu citer.
5- Pass barang yg ditempah seseorg.

So,tu 5 misi utama aku ke Ipoh hari ni.
Alhamdulillah.Misi pertama dan kedua berjaya disettlekan dgn jayanya.Dalam pukul 11 pagi dah selesai.
Misi ketiga plak,misi ni agak mengambil masa. Dgn jalan jem nye...akhirnya,bertemu gak aku ngan Amad Hasif kat surau GreenTown Mall [GM] pas solat zohor.So,kitaorg meneruskan perjalanan ke Jaya Jusco [JJ]. Sampai je sana,trus pi cinema.Jumpa la Farid dan Nisa disana.So,kitaorg pun pi la tgk wayang.Citer Avatar.lebih kurg 2jam setengah citer tu.
Memang puas hati ar.Citer nye mmg menarik serta grafik yg sgt2 lawa. Subhanallah.So,selesai misi ketiga dan keempat.
Misi kelima juga selesai dgn jayanya. just passing barang je kan.Alhamdulillah dpt sampaikan ngan selamat.Semoga barang tu menepati kehendak nya.


||Pemandangan dr atas JJ.Lepak ngan Amad kat sini sambil nikmati matahari terbenam. Subhanallah ||

Teringat satu peristiwa.......perrbualan ngan Amad.Mase tu kitaorg tempah pizza utk bawak balik umah.So,pas 15 minit kakak tu suwoh dtg amik pizza.Selepas 15 minit...........
Aku : Eh..mane duit td ek?? Amad : entah...dah bg dah.... Aku : Ye ek...xde pun dlm poket nih...haih mane lak pi nye...suma poket dah cek..xde.Alamak...jenuh2...cam ne nk bayar nih?? Amad : jap2,bukan dah bayar ke?? Aku : Ha ah..dah bayar la...adeyh...
Amad : Haha

Kelakar2....punya la cuak duit ilang.Padahal dah bayar. Nampak xbiase beli piza hut ni.Tu pun xtau.bayar dulu baru leh dpt resit utk tunggu nk amik.haha....

|| Geng2 maen bowling memlm buta.Suma beginners je.Longkang tu wajib masuk....haha ||

Selesai kelima-lima misi.....aku trus balik ke rumah. Alhamdulillah,sampai umah dlm kul 9.30 malam. Sampai2 je,bebudak geng setaman aku ni ajak kuar lak. Xpe la,bawak je diorg.Skola dah nk start kan,So,hari2 akhir percutian ni,gi la jejalan skit. Kitaorg pi maen bowling n minum kat kedai mamak kat Lumut.Kul 2 pagi baru balik. Gilor gak ar. tapi layan je...best la gak (^_^)

So,sampai sini.Sehingga berupdate lg......
Wassalam (^_^)

1 comment:

GhOsToNe said...

dah lame x maen bolin!

windu pd bola saiz 10...