Monday, December 21, 2009

|| Penantian Berakhir ||

Akhirnya....setelah 2 tahun menanti atau lebih kurg 104 minggu atau 730 hari,aku dgn sahnye hari ni mendapat lesen memandu aku tahap kompeten!!!No more P !! (^_^)

Hehe...Alhamdulillah. Bleh dah cabut P kat kete n moto aku. (ade kete je,moto xde pun).
Terima kasih buat Encik Hashim yg menjadi guru memandu aku sehingga aku berjaya dptkan lesen memandu kompeten ni.Semoga aku dpt memandu ngan lebih berhemah dan lebih selamat.Amiiiin (^_^)

|| Lesen P dan Lesen Kompeten. Best2. baru dpt la katakan :P ||

P/s : Nak tanggalkan P kat cermin depan je, P kat cermin blkg biar ar. Baru la org lain cam paham la kalo2 de wat kesalahan.haha :P

Wassalam (^_^)

10 comments:

ferumnori said...

tahniah2x!

akemaLL said...

ahaha.. asal aku cam da lame je buang mende P tu kt cermin kete.. huhu

Abir Abhar said...

tahniah nas..
mcm da lambat je kaw ni..
welcome to the club!

Nash said...

Ala...korg dah lama buang P..wat kerek ngan aku lak...
tau la korg amik awal..
aku dah masuk UTP baru amik lesen maa...
xde duit cam korg...hehe (^_^)

Amin Baek said...

tahniah2...

aku da nak renew lesen kompeten aku 2/1 ni..

setelah 2tahun kompeten..ahha..kerek2

along rufaidah said...

hehe..nash tahiah!
ni P dh nk hbs july 2010..tp sebenarnya tak pernah drive pun sejak ada P. huhu..kena praktis jgk ni time cuti ni! tak kire..

Nash said...

Amin kerek...lama gak ko dah kompeten...ko ni dah tua dr aku ke??
haha...

Yeah..rufi.kene training...
kang susah... (^_^)

nifi a.k.a beliamuda said...

boleh pulak nak tinggal P kat belakang tu eh. haha. tahniah la weh. :P

Nash said...

Haha..bleh je nipi...
lagipun cermin blkg aku tu gelap skit..xbrape nmpak sgt...sajo....hehe (^_^)

Pisyek said...

huk ele...

baru dpt...

pisyek da dpt lame la...

hahaha...