Sunday, April 29, 2012

Gua Tempurung : Lost World

Salam.
Selepas berehat drpd keletihan melancong ke Cameron Highlands, cuti2 Perak aku diteruskan dengan ekplorasi ke Gua Tempurung. Kali ni pergi dengan seorg junior SERATAS, Manhadi yg kini sedang cuti midsem. Beliau merupakan pelajar Mechanical Engineering di UITM Shah Alam. Disebabkan beliau baru membeli sebuah kamera Canon D500,maka kitaorg wat photoshoot skit disamping membelek2 dan mengulangkaji mengenai photography.

Kitaorg ambil Tour 2 iaitu Top Of The World selama sejam setgh. Hari jumaat kan,xleh lama2 dlm gua. Nk solat jumaat.
So,ni gambar2 yg diambil. Mencabar gak la photoshoot dlm suasana cahaya yg kelam .
(^_^)




Kota Gua Tempurung

Ada gaya (^_^)


Wassalam
(^_^)

2 comments:

Hazwan said...

perfi dua org..tapi yg amik gambar tu sape?? herm3

Nasrullah Jaafar said...

haaa...ce teka ce teka....hehe