Thursday, October 30, 2008

...::Kebahagiaan vs Kesulitan::...

Salam sejahtera......

[Happy birthday Wan: Pas potong kek,potong betik kat belakang tu plak....wat bisness..hehe]

1. Selamat hari jadi kepada sahabat aku, MOHD SAFWAN BIN MUHAMAD DIAH yg ke-19.Semoga panjang umur,murah rezki,bahagia didunia dan diakhirat.Amiiiinn......

2. All the best pada rakan2 dan juga pd diri sendiri yg nk ngabihkan test2 dan assignment2 serta projek2 before final exam nih.

3. Selamat mentela'ah dlm study week.

4. Tahniah,event plg lama aku join (DAC2008) dah melabuhkan tirainye ptg tadi.Part ni la aku celaru.haih...sabar je la.janji dah habis. [arrghhh!!...xnak postmortem...mesti 'pedihnye..']

5. Doakan kejayaan aku utk result sem nih. Aku teringin gak naek pentas amik sijil...huhu. [Foundation lain kire arr....]

6. Alhamdulillah,Ummi dah beransur pulih.Dah leh berdiri suma.Xsabar nk jumpa Ummi yg dah sihat kembali.

Ape yg aku nk sampaikan ialah dalam kesusahan terselit kebahagiaan,begitu jua kebahagiaan,pastinye terselit kesulitan. Itulah lumrah hidup. Papepun maksud ayat ni,korg pikir ar sendiri ek....kepala eden dah poning....(*_*)


P/s: Sila rujuk post Tragedi 13 Oktober tentang Ummi kalo sape2 xtau.
~~~Aku dah ngantuk ni (2.50am),so aku nk tido dulu.chowz... :)


Sehingga kini,Wassalam (^_^)

3 comments:

Fify said...

manje nyer wan...ish2...:p ngeh..

Nasrullah Jaafar said...

Hoho..manje ek??tang mane tu...
biase2 je....
papepun..nice to meet u in my blog... :)

cIk pEnNa said...

gud luck exam ya..