Friday, January 2, 2009

^^Tammat^^

Alhamdulillah...
InsyaAllah,pagi ni sebelum solat jumaat,aku akan pulang ke UTP.
Kepulangan ni kire cam petunjuk bahawa percutian panjang aku dah tamat.So,semester baru akan bermula.Tapi bukan isnin ni,2 minggu lagi.Cuma aku balik awal sebab terlibat dgn Minggu Aluan Siswa di UTP.Kire cam orientasi dak2 baru yg masuk UTP la. Sapo la yg masuk nanti ek??xsabar nk tgk kot2 ade junior aku masuk.

[ Ku pulang dulu ya....(^_^) ]

So,selamat tinggal cuti semester 2008.
Selamat tinggal keluarga dan rumah kesayanganku. Love so much (^_^)
Selamat tinggal rakan2ku di Taman Fasa 2H.Korg memang best.Thankz Azzharif,Ajis,Adip,Aidil serta Ajam.Korg jaga diri bebaik,jgn jadi perokok,jgn jadi mat rempit.Jaga solat paling penting. **Nasihat ni juga dituju pada diri aku sendiri serta pembaca2 sekalian.

Maybe pas ni kekerapan berblog aku akan berkurg atas sebab2 yg xdpt dielakkan.Maklum la,byk hal nk difokuskan di UTP nanti.

P/s:
-->Cuti kali ni adalah antara cuti terbest bg aku.Terima kasih suma.Alhamdulillah.
-->Thankz especially to my belove family, Safwan,Azzhariff dan Hasif.

Sehingga bercuti semester lagi....

Wassalam (^_^)

3 comments:

kuteng said...

dem..
ak nk msok gk MAS..
haish..

cIk pEnNa said...

adehh..
teringat aje zaman2 study dulu la..
rindu nyeeeeeee!
;(

Ansorullah said...

selamat kembali ke UTP...

all da best bro... perjalanan kite masih pjg.. smg kite tabah hadapi sume yg berlaku.... =)