Sunday, August 7, 2011

|| Happy Friendship Day ||

Salam Persahabatan.
Happy Friendship Day to all my friends.
Pagi2 buta bace twitter,ade org tweet pasal friendship day. pas google, mmg btol la. Friendship Day disambut setiap ahad pertama bulan Ogos. Baru tau je pun actually pasal rule tu.haha....
Xkisah la. hari2 pun hari persahabatan. plik kan kalo sebut perkawanan atau perakanan. Persahabatan gak sedap.hehe

So,Alhamdulillah. Hidup aku diserikan dgn ramai kawan. Berbagai2 jenis kawan, rakan dan taulan. Bila fikir2 balik, berbagai sebab aku mula berkawan. Antaranya, satu UTP, satu kelas, join events, join kelab, maen futsal, maen hoki dan mcm2 lagi. Suma tu Allah swt dah takdirkan pertemuan kita. Dan setiap pertemuan pasti ade hikmahnya kan.


"Never take some one for granted, Hold every person close to your heart, Because you might wake up one day and realize, That you have lost a diamond, While you were too busy collecting stones."


Aku ade beberapa kelemahan dlm mengingati nama kawan. maaf lah. Kalo ade org tegur aku,panggil nama aku. aku menyahut dgn sahutan.."yup' saje. Sebabnya xtau nama dia. Maybe ni perkara biasa kot. Samaada lupa atau mmg xtau pun nama dia. Maafla. maybe aku perlu perbaiki kelemahan ni supaya lebih byk nama keluar dr mulutku selepas ni. Camnepun,thankz tau nama aku. (^_^)

Sekadar berceloteh sempena hari persahabatan ni.Semoga persahabatan kita bermaanfat utk kehidupan kita didunia dan akhirat. InsyaAllah

Tahukah anda?:

~ In 1997, the United Nations named Winnie - the Pooh as the world's Ambassador of Friendship.

Wassalam
(^_^)