Monday, March 5, 2012

|| Hujung Minggu Lalu ||

Salam.
Hujung telah berlalu.
Ape aku buat hujung minggu baru2 ni?

Sabtu, aku join tournament Street Soccer 3on3 kat stadium Manjung. Ade program kat situ. MRC iaitu Malaysia Rally Competition kalo xsalah. Aku xde la minat sgt join bnde2 ni. Mmg gi sana sebab nk maen soccer tu je atas jemputan/ajakan Ajiz, member setaman aku. Alhamdulillah, berjaya ke peringkat suku akhir namun tewas di tgn pasukan pilihan walaupun dah lead 2-0 pada awalnya. Xkisah lah. Xde rezki. Maen pun atas rumput berlecak dan undang2 tidak membenarkan pemakaian kasut but bola. Layan je la.


Ahad, pagi tu gi kebun di Titi Gantung. Balik tu, terus gi Teluk Batik. Berkelah kejap ngan Abg Wan yg ade program bersama family kawan2 Kak Aini. Sempat shooting skit sebelum gi tuisyen jap ptg tu. Pemandangan indah dr Teluk Batik sedikit dicemari construction di tgh2 laut. Dorg tgh bina kilang besi, Vale. Skang ni ade sedikit tentangan dr penduduk Manjung. Tapi biasa la. kalo dah diluluskan, wat la tentangan camnepun, tetap bnde tu berjalan. 
Lets see how the sea will be after several years.

Kalo gi Teluk Batik, ini la pemandangannya sekarang.

Malam tu plak ade ceramah dr Pakatan Rakyat di Marina Island. Program Bertemu Rakyat Parlimen Lumut. Saje la gi usha. Mase sampai tu Dato' Seri Anwar Ibrahim tgh bg ucapan. Rasenye 1st time tgk beliau secara life. Mcm2 la topik dikeluarkan termasuk mengenai kenyataan beliau pasal Israel. Sekali lagi, itu la putar belit media. Bila dgr kenyaatan beliau, baru tau perkara sebenar. So, kiranya objektif aku utk dtg malam tu tercapai. Dlm stgh jam, aku balik. Shoot2 skit pastu balik, tido.
End of Week.


Wassalam
(^_^)

2 comments:

Hazwan said...

teringin jgk nk dgr anwar ibrahim berucap skali

Nasrullah Jaafar said...

Aku ade rakam skit..
Esok aku bawak, insyaAllah (^_^)