Tuesday, March 20, 2012

|| UTP News ||

Salam.
Berita terkini dari UTP.

Berita Utama. Pasukan KUSh berjersi merah, telah menjuarai pertandingan futsal yg aku pun xtau sape penganjurnya di UTP semalam. Pasukan yg terdiri drpd Prof, Wari, Lah dan jugak pemain yg aku xkenal telah mengalahkah pasukan Indian dengan jaringan 3 berbalas 2. Utk pengetahuan pembaca, prof, wira dan lah adalah geng2 maen futsal waktu ptg ketika aku masih bergelar pelajar UTP suatu ketika dulu. Dorg mmg hebat. My Dream Team. Tahniah buat mereka.


Berita seterusnya, InsyaAllah esok akan berlangsung program ujibakat Imam Muda Musim Ke-3 di Masjid An-Nur UTP. Bg sesiapa yg berminat, bolehlah menghadirkan diri ke ujibakat tersebut bermula padal pukul 3pm sehingga 5pm. Semoga akan ada wakil dr UTP utk masuk ke peringkat final dimana nama UTP akan lebih menyerlah lagi di televisyen selain di twitter,fb mahupun surat khabar terutamanya Utusan.


Berita terakhir. UTP dikejutkan dgn berita tergempar dimana terdapat kereta2 yg high class dipandu oleh para pelajar UTP. Bermcm2 jenis kereta/kenderaan yg menjadi perbualan para pelajar terutamanya di twitter. Fenomena ini benar2 menghantui para pelajar UTP yg sememangnya #IMBA2 belaka.
Ape ke ayat last aku ni. Dah. Aku dah merepek. mari sambung #kerja aku yg masih belum siap ni. malam baru nk bermula. Huh. Chaiyok!

P/s: Another week spent in UTP. Huh!

Wassalam
(^_^)

1 comment:

zaaba said...

cool giler!! awesome!!