Saturday, February 28, 2009

>>Accomplished<<

Assalamualaikum dan salam sejahtera.........
Alhamdulillah,akhirnya event yg telah dirancang sekian lama(3 bulan gak kot) telah berlangsung dan selesai td.Event Media Junior yg telah bertukar nama ke Cyberkids atas sebab2 tertentu telah pun menutup tirainye ptg td di Sekolah Kebangsaan Seri Iskandar.

Berbekalkan tenaga kerja sebyk 37 org bersama 40 org kanak2 Tahun 4 sekolah itu,program ini berlangsung tanpa sebarang masalah yg menggugat ape yg telah dirancang.So,insyaAllah objektif program ini diharap tercapai.


Syukur Alhamdulillah.
Dikesempatan ini,ucapan terima kasih tak terhingga kepada:
-->Ibubapa aku yg sentiasa memberi sokongan moral dan fizikal.
-->Advisor-advisor MEDTECH Club yg sentiase memberi nasihat dan sokongan padu terhadap usaha melaksanakan program ini.
-->HICOM MEDTECH Club yg sentiasa memberi kepercayaan kepada aku dan komiti aku utk merancang dan melaksana program ini.
-->Komiti2 ku sekalian,Hicom,Logitech,PnP,EnS,PR,EnA dan FnB.Sesungguhnya komitmen anda amat baik dan membanggakan.Tanpa anda,sukar utk porgram ini dilaksanakan dgn baik.Terima kasih semua.
-->Rakan2 jua yg mana ada juga yg beri sokongan moral utk aku laksanakan program ini walaupun berbagai halangan yg timbul sepanjang tempoh merancang program ini.

Walaupun beberapa masalah timbul,dgn takdir Allah SWT,kita semua dapat bangkit dan teruskan dan selesaikan perjuangan ini.Diharap dugaan2 itu dapat memberi sebyk-byk pengajaran dan pengalaman kepada semua utk mengenal lagi erti dunia.Bak kata2 advisor,Ape yg berlaku pasti ade hikmahnye.InsyaAllah.

P/s:
-->Gambar2 utk hari berkenaan insyaAllah di post kemudian.Nantikan :)
-->So,this is the time I want to give back my time to myself.TQ (^_^)

--> Study smart,play hard......Chaiyok2!!...Bbasya! :)

Sehingga kini,
Wassalam(^_^)

2 comments:

Nuriman Talib said...

nicely done cyberkids. tapi aku nak komplen closing ceremony tak ada orang tekan kan bahagian media haiya~... overall nice work utk event baru nih

SyaBaBul HaNiFah said...

smart doh nash..

gambate..

moga2 ko maju ke hadapan selepas segala dugaan yg menimpa..

tp xlupe juga rahmat Allah yg sentiasa ade dengan kite semua..
:)