Monday, July 21, 2008

...::Akhirnya::...

Akhirnya.................
Akhirnya tamat sudah cuti semester aku buat kali ketiga aku di UTP ni.....
Cuti kali ini aku lebih byk berada di rumah......
Mengisi mase bersama keluarga....

Akhirnya................
Akhirnya selesailah sudah MAS July 2008.....
Minggu yang amat membuatkan aku sentiasa sibuk....
So...tinggal lagi 2 events utk aku settlekan.....hmm...


[Beg UTP.....khas utk dak2 baru je...ish3.....]

Akhirnya..............
Akhirnya dapat juga aku ber'roommate'kan sahabat yg aku kehendaki....
Sejak tahun lepas lagi merancang.....
Sem ni baru la tercapai hasrat....Alhamdulillah....
["Thanx Safwan,my new official rooommate...."]

Akhirnya..............
Akhirnya hari ni bermula lah semester baru utk pelajar2 UTP.....
aku akan memulakan semester keduaku utk degree.....
Diharap prestasi aku dapat ditingkatkan sem ni...Amiiin.........

Akhirnya................
Akhirnya xlupa jua aku utk update blog aku nih....hehe..
Seminggu gak la x sentuh.......
Papepun.....layan je la......

Ok.........

Until now,that's all.......wassalam(^_^)

No comments: