Thursday, July 10, 2008

...::Family Day IW51::...

Salam...
Hari ni,Family Day komiti IW51 diadakan...
Bertempat di Bukit Larut dan Zoo Taiping, aktiviti dijalankan dgn cerianye walaupun hujan sepanjang hari.... [haih..buat kat tempat paling lembab kat Malaysia...memang la]
Bukit Larut.jpg
[ Pagi yang gelap....kini sudah terang..... ]


Start ngan hiking Bukit Larut dan diakhiri dgn permainan kotak beracun di kaki bukit tu.
Best la gak kan....

Kaki Bukit Larut.jpg
[ Aku ngan sahabat aku, Safwan posing pas turun bukit.....(turun berat 5kg...uhuh) ]

Pastu gi Masjid TELEKOM,makan tgh hari dan solat zohor kat situ.Pastu, baru lah bertolak ke Zoo Taiping...dgn charge student price [RM4],kitaorg masuk.
Jalan punye jalan........habis la sejam lebih perjalanan dlm tu.Letih2.....tapi best...

Rusa.jpg
[ Rusa-rusa....duk bebaik ek...nk posing ni.. ]

Seladang.jpg
[ Me and Safwan....last but not least...Seladang..(kejor yop kejor!!) ]

Pastu...kami pun bertolak balik ke UTP.sampai kt UTP kul 7 mlm...
Maka,tamat la aktiviti utama hari ni.....

Until now...wassalam(^-^)

1 comment:

aBiR aBhAr said...

nas2.. first tyme singgah..
maaf2 x tau..
hehe..

neway,
family day sgt BEST!!