Saturday, July 26, 2008

....::My Life::....

Salam.....
my life.....campus life.............UTP life............

hmmmm.............kehidupan sebenar kat UTP dah bermula...
Ini adalah minggu pertama sem baru membuka tirainye.....
Akhirnye...settle gak susun jadual yg agak rumit..Alhamdulillah...


[mylife.....just like this kot.....hmmm]


Plan aku....aku nk tumpukan kat pelajaran sem ni...
usaha meningkatkan CGPA aku......
Namun.....minggu pertama sem pun aku cam dah dpt agak....
ape yg akan berlaku sem ni.....
-Busy ngan events..........
-busy ngan Hoki......

-busy ngan silat.......
~~~Akademik.....where???

Huhu...............ingat ke sem ni nk rehatkan diri skit dr events...
Tp nmpak gayanye....cam sama je ngan sem2 yg lepas.....sambil belajar...otak duk pikir events la...hoki la..........

Hmmmm..xpe la..layan je la...
Apepun.....aku berharap....aku dpt meningkatkan cara hidup aku berbanding sem2 yg lepas......
Haih...bila la nk berubah ni.....

Sehingga kini....wassalam (^_^)

[sowie Wan....kaco idup ko...huhu]

No comments: