Wednesday, July 2, 2008

...::Nostalgia::...

Salam.....
huh.....dah kurg idea nk post ape....
so....aku share je la aktiviti aku ni....

>>Kembali Ke Sekolah Rendahku<<

Baru2 ni....aku dan beberapa bekas pelajar sekolah rendah yg sama dgnku, SK Lekir bersepakat menubuhkan Alumni SK Lekir. Organisasi ini akan digerakkan di bawah PIBG sekolah ini. Harap2 berjaya la,InsyaAllah.

Pintu Masuk.JPG
[ Pintu masuk sekolah..dah ade pondok Pak Guard ]

Aktiviti pertama alumni ini ialah program motivasi pelajar Tahun 6. Sesi sharing selama 2 jam itu memuatkan kata2 semangat, nasihat serta berkongsi pengalaman antara para alumni dan pelajar2 tahun 6.
Halaman SK Lekir.JPG
[ Halaman sekolah,depan pejabat sekolah...dulu ni port baik main mcm2..tuju selipar,main lompat2 tu, guli dan mcm2 lagi la...tapi skang xleh dah..dah lawa ]

Huh...tu je la aktiviti aku minggu ni.Best gak dpt gi sekolah rendah aku yg telah ditinggalkan 7 tahun yg lalu. Mase tu, byk citer2 lawak,citer2 zaman kanak2 dulu terungkap kembali. Aku layan je la....

Sehingga kini, bertemu lagi di lain waktu...

Chowz....(^-^)

No comments: