Tuesday, July 15, 2008

....::MAS July 2008::...

Salam sejahtera.....

Ingat 5 perkara sebelum datang 5 perkara...
  1. lapang sebelum sempit
  2. muda sebelum tua
  3. kaya sebelum miskin
  4. sihat sebelum sakit
  5. hidup sebelum mati
Just sentuh sedikit berkenaan lapang sebelum sempit....
Memang.....kini aku yg kesibukan dgn 3 events yg telah dinyatakan dlm post sebelum ini... mula mengerti ape itu lapang sebelum sempit.... (InsyaAllah)

Pada waktu terdekat ini...lapang yg kumaksudkan ialah cuti semester ku.
Begitu byk mase terluang.....sehingga terdetik hati utk memulakan blog ni..

[ Main hall: Tempat dak2 baru diorientasikan ]

Namun..kini aku sedang bertungkus lumus melaksanakan tugas yg diamanahkan untuk membantu menjalankan program MAS,orientasi utk pelajar baru UTP ambilan Julai 2008. Setiap pagi..bgn awal...dan tidur plak..lewat. kire kalo tmbah tolak darab bahagi suma, ade la 4 jam je tido sehari. Tapi kire ok la dpt gak tido..huhu


[ Sight seeing from control room in Chancellor Hall ]

Apepun,aku bersyukur kerana setakat ni,byk yg aku peroleh termasuk la pengalaman, ilmu teknikal dan sebagainya. Setiap mase aku terisi dgn kerja2 yg telah di assignkan.

Isnin ni,akan bermula la sem baru utk aku. Harap sem ni aku dpt tingkatkan kualiti kerja dan ape2 jela yg perlu ditingkatkan....

------Towards the more challenging semester.......(*_*)-------

Sehingga kini.....wassalam(^_^)

No comments: