Sunday, July 19, 2009

:: Selamat Datang Warga baru UTP ::

Salam...
12 July 2009 hari tu,dak2 baru UTP masuk mendaftar di undercroft.So,aku sebagai Media Facee pun join r sekali.Kali ni lebih kurg 130 org dak2 baru yg terdiri drpd pelajar lepasan diploma dan matrikulasi masuk mendaftar sebagai pelajar baru UTP utk undergraduate (Ijazah) level.

|| Jaga kaunter Penempatan. Duk sebelah dak RCSU. Patutnye keje amik2 gmbr,tapi xde kamera la plak.adeyh.. ||

Jadi,bermakna bermula Minggu Aluan Siswa July 2009 (MAS July 09) iaitu bermula 12 july sampai la hari ni,19 July.

So,utk MAS kali ni,xbyk komen yg dpt aku beri kat sini.tapi antaranya,MAS kali ni best gak ar bg aku. MAS ke-3 yg aku join sebagai media facee selama menjadi pelajar UTP 5 semester. Ape yg menarik utk MAS kali ni ialah:

1- Pelajar2nya terdiri drpd pelbagai peringkat umur iaitu diantara 18 hingga 32 tahun. So,nk deal ngan diorg ni xde la macam deal ngan junior2 sgt.diorg dah matang la berbanding dak2 pas SPM. Kire treat as member2 je la.Tapi,diorg stiil hormat kite as senior.Bagus2 (^_^)

|| Tour around Tasik UTP. Bawak budak2 ni jejalan kat tasik.Tempat mencari Ilham dan Ketenangan serta Ketenteraman. :P ||

|| 1 per 3 drpd budak2 baru MAS July 09. Ahli2 Platoon B.Nama2 platoon dipengaruhi citer terbaru iaitu Transformers. Ni xsalah aku, Megatron kot. ||

2- Facee terdiri drpd 31 org sahaja,tak termasuk Media Facee. Best gak diorg2 ni sebab kebanyakan diorg dr batch aku gak,termasuk rumate aku sendiri.so,nk gi MAS pun cam leh ar pi sekali.hehe

3- Media Facee terdiri drpd 30 org termasuk 8 org Creative Multimedia Department (CMD) Medtech. Yg 8 org ni specilized kat photography n video editing. Best gak ade diorg. Mental2 je suma.Haha...
|| Media Facee MAS July 2009 Best!!! ||

So,takat tu je utk MAS July 09 kali nih. Semoga MAS yg akan dtg akan lebih menceriakan.

Sehingga kini....
Wassalam (^_^)

1 comment:

cIk pEnNa said...

dulu ms study..
bile budak baru masuk aje..
wat x tau ada le!

tgk2 bile udah sem akhir baru tau..ada antara junior tuh kwn2 lama!

hahaha..
sangat le teruk ini senior la!