Friday, August 7, 2009

:: Hari Ini Dalam Sejarah : 123456789 ::

####################################################################
At 12 o clock 34 minutes and 56 seconds today (7th August 2009), the time and date will be:

12:34:56

07.08.09

only once in a lifetime.....................

So,the time and date will read 12:34:56 07/08/09 --> 123456789.
This won't happen again for another thousand years!!! (^_^)
#####################################################################

Salam.Baru je sebentar td berlalunye detik bersejarah ni.So,sape perasan,Alhamdulillah.

So,ni aku senaraikan pe berlaku yg de kaitan ngan aku pada detik bersejarah tu:

1- Miqdam (anak sedara) aku selesai dicukur rambutnya oleh ayah aku (Atuk Miqdam la).
2- Aku sedang berchating ngan Rufaidah yg forward msg di atas melalui gtalk.Terima kasih Rufi.
3- Membaca komik Naruto Episod 459 online yg baru aku download.

So,ni la antara yg aku buat pada detik tu.

Anda pula bagaimana??
(^_^)

2 comments:

nifi a.k.a beliamuda said...

saya rasa saya nak belajar membilang masa tu..

namun, satu saat itu terlalu pendek..

yang pasti, saya masih bernafas.. ALHAMDULILLAH~~

Nasrullah Jaafar said...

yup..
Alhamdulillah...
yg tu yg plg pntg..
SAYA MASIH BERNYAWA.NIKMAT HIDUP MASIH DIBERI (^_^)