Sunday, August 9, 2009

:: UTP Dah Buka Balik ::

Salam...
Semlm,tamatla sudah percutian 9 hari 8 malam (seminggu) aku dirumah.Percutian berrsempena penyebaran H1N1 ni amat bermakna buat aku.Walaupun ia cuti mengejut,tapi hikmahnye tak terkata.Sgt best.Alhamdulillah.(^_^)

Antara aktiviti aku mase cuti:
1- Makan
2- Mengadap komputer

3- Kemas umah

4- Shopping

5- Menyambut Nisfu Syaaban bersama keluarga. (^_^)
6- Bantu mak,abg serta kakak ipar aku utk menjaga Miqdam.
7- Bawak Miqdam gi klinik kesihatan wat medical check up. Pengalaman gi hospital time H1N1 duk makin havoc.

8- Melawat kebun kelapa sawit.Tgk org tough kait bua kelapa sawit.Siyes tough tgn dia.huhu


dan bermacam2 lagi aktiviti aku................

|| Belajar buat buah melaka ngan Mak aku.best2.ni hasilnya ||

Yg pasti....mmg rase sgt best. Jadi cam anak tunggal jap kat umah bersama parents.
Anyway,skang dah kat UTP. Rase cam semester baru nak bermula.Adeyh...byk nk kene catch up nih.
Jom2. Dapatkan balik spirit utk Campus life di UTP (^_^)
|| Picture of the post : Snake Car Man ||

Wassalam (^_^)

6 comments:

beliamuda said...

aku duk kat umah kesunyian jek.. harap ke online jek ar..

ko ke tangkap gambar ular tuh?

Nash said...

owh..hehe

ha ah..
aku tangkap.
gune sony K770i aku..
hehe.
~promote2 (^_^)

penaberkala said...

gula melako eh ko panggil
ore qlate panggil buoh mulong,haha

Nash said...

owh...buoh mulong..
sodap2...
xkisah la namanye ape..
janji sedap..
hehe (^_^)

along rufaidah said...

laa..nash baru blaja buat buah melaka tu ke? hehe...

nnt bulan puasa bila buat tu jgn la lupe hulur2 ke sini ye

FdausAmad said...

budak UTP rupanya.
Jom lepak blog gua.

CE 00-04