Thursday, August 27, 2009

:: Puasa : 1-6 ::

Salam.
Semlm hari ke-5 kita semua berpuasa.Alhamdulillah kita semua masih diberi kesempatan utk meneruskan kehidupan sambil menikmati bulan Ramadhan ni.Saje nk isi blog tapi xtau nk isi ape.Sejak akhir2 ni,aku rase cam kehilangan sesuatu. Lost. Tapi apakah itu??Ya Allah,berilah taufiq dan hidayah-Mu kepadaku agar aku sentiasa berada dalam nikmat Iman dan Islam.Amiiin.

|| Iftar bersama-sama housemate.Alhamdulillah (^_^) ||

Selasa ari tu,ade lab.Hmm,so ade snap la skit gmbr2 mase lab.Lab plg lama bg aku takat ni.4 jam gak la.Boring sebab lama nk tunggu.Apepun,ni la kehidupan student.Semlm lak,baru habis Test 1 Probability and Statistics (ProbStat).Test pertama aku,dgn xcukup persediaan,aku bertawakkal je mase jawab semlm.Xtau la result cam ne nanti.Tawakkal2.

|| Bergmbar bersama dak2 lab ||

|| LabMate tekun amik result ||

Hmm..hari ni ade satu kelas dan satu lab. Harap2 hari ni pengisiannya memberi makna dalam kehidupan aku.Semoga ape yg dirancang akan berjalan dgn lancar.Ya Allah,aku mohon pada-Mu agar dipermudahkan urusan ku.Amiiin
|| Subhanallah ||
Wassalam (^_^)

6 comments:

zureen-chan said...

wah..rumet saya rajin time lab..hehe

beliamuda said...

tekun ke? muka senyum je sume.. haha.. posing2!

Nurazura said...

nas xmo blk ke??cuti pjg ni..haha

Nash said...

hehe..mmg rajin.
ye ar..tekun ar tu.smile always (^_^)

hmmm..nk gak balik.berbuka kat umah kan,cam best gak (^_^)

along rufaidah said...

wah..sweetnya makan dlm talam.
ktorg pun selalu jgk...

plg best bila ada 2 talam...pastu buat "pertandingan talam mana hbs dulu"....pastu mula main tipu..org talam belah sana letak nasi dlm talam belah sini..

rule makan talam senang je:
1. semua kena stay mkn smpi hbs..dh kenyang pun kena tlg hbskan gak
2. "sape nk suami soleh cepat habiskan yg last ni~" << haha..ayat favourite nk suruh org hbskan yg last2 tu. but it works everytime :P

Amin Baek said...

aku makan paling sikit kt talam tu..sian aku..haha