Tuesday, November 18, 2008

...:::COD5 Accomplished!!::...

Alhamdulillah......
Sebentar td berakhir lah episod study aku bg semester 2 chemical engineering peringkat ijazah...
Ape yg bleh aku buat skang ialah,TAWAKKAL kepada Allah SWT di atas result exam utk sem nih...
Amiiin.....

Menurut hadith Rasulullah SAW:
"Telah datang kepada Rasulullah SAW seorang lelaki yang hendak meninggalkan unta yang dikendarainya terlepas begitu saja di pintu masjid, tanpa ditambatkan terlebih dulu. Dia bertanya: ‘Ya Rasulullah! Apakah unta itu saya tambatkan lebih dahulu kemudian saya tawakkal, atau saya lepaskan saja dan sesudah itu saya tawakkal? Rasulullah SAW menjawab: ‘Tambatkan lebih dahulu dan kemudian bertawakkallah engkau!”
(Riwayat Tirmidzi)

Kesimpulan: Usaha lah dahulu,kemudian barulah TAWAKKAL.... :)


Today : Jamuan Chemi Batch Jan07--> Pavilion UTP
Tomorrow: Futsal Chemi Batch Jan 07-->Sport Planet
Day after Tomorrow: Kemas2......nak balik umah :) Cuti!!!!-->Ipoh atau Manjung :P

Wassalam(^_^)

No comments: