Friday, November 21, 2008

....::Enjoyable::...

Salam......
Bak kate2 dlm Counter strike...--> "Report in,team!!"
So,ni nk citer skit pe aku buat 2 3 hari pas tamat exam.....

1. Jamuan Chemi Batch Jan07
-->jamuan ni diadakan pada mlm kitaorg tamat paper last.....18 november 2008.
Ade mkn2,maen2 skit dan juga gebang2..hehe...best2!!!thankz guys......:)

2. Futsal Chemi Batch Jan07
--> Aktiviti ni diadakan sehari pas habis exam.Kire esoknye la. Dgn 4 kete termasuk kete aku dan beberapa buah moto,kitaorg ber24 org gi Sport Planet.Maen dalam 2 jam,pastu masing2 mengikut halatuju masing2.Kete aku ngan Syazwan gi Ipoh atau dispecifickan lagi,JUSCO.

[ Selamat tinggal bilik ku........ (^_^) ]
3. Tgk Wayang 007
-->Ni antare aktiviti kategori enjoy pas exam gak la.Aku dan 7 org rakan seChemi yg lain termasuk la rumate aku,usha movie James Bond-Quantum Of Solace.Best gak aksi dia tp plot dia cam xbrape best.Pendapat aku ni sama gak la ngan Hasif,brother aku pas usha movie yg sama utk kali kedua pada keesokannye(20 Nov)......:P....saje teman dia.

4. Kemas2 Barang
-->Ni aktiviti last sekali la before balik umah.Pagi td (20Nov),baru start kemas2 barang.Byk gak ar.....pastu lak,aku kene angkut sendiri masuk kete.Tp xpe,layan je.Dah biase,baru tough skit badan nih...hehe.

Okes...takat ni dulu laporan utk mase nih. Sehingga berupdate lagi.....

P/s:
-->Hasif: Tq belanja tgk wayang...hehe...actually dah tgk,tp Hasif punye pasal,xkisah la,janji layan.....:)


Wassalam(^_^)

No comments: