Sunday, November 23, 2008

...::Double Tagged::...

Assalamualaikum......
hari ni aku kene 2 tagged sekali....
Double tagged ek....bukan double cheese burger... :P

First tagged,from pincess_irda:

Bukan Tag Biasa


Apa yang kamu lakukan sekitar jam 10.17 semalam?

Makan hidangan jamuan.Kawan ayah aku buat doa selamat nk gi haji.Moga selamat pergi dan balik...amiiin


Selain itu, apa yang kamu lakukan sekarang?

Jawab tagged dak2 ni...............malaz tul la...hehe :P

Adakah kamu akan bangun 7.00 pagi esok?

InsyaAllah,mestila nk bangun.Solat subuh tu kan wajib.

Orang paling kelakar pernah jumpa?

Entah. ramai je org kelakar aku jumpa.Plg kelakar tu subjektif.So,sape2 je la.. :P


Takut untuk membesar?

Ade la skit cuak tu....tp cam xsabar pun ade..hihi

Matapelajaran yang teruk di sekolah?

Sejarah...-->aku ade masalah membaca..asal bace je ngantuk,asal ngantuk aku bace....ish3


Kalau anda minum 14 mug bir, apa yang akan terjadi?

Haram2.Kalo minum dah tentu la dosa besar.

Tidur dengan pintu terbuka atau tertutup?

Tutup.Pastu kunci double lock lagi...hoho...bahaye2 kalo de yg xdijemput masuk.

Bila kali terakhir kamu buat perkara yang kamu rasa salah?

Manusia dan kesalahan bagai ombak dan pantai...uhuh

Apa yang sedang kamu pakai sekarang?

Perlu ke korg tau?aku pakai pakaian.....


What are you listening to right now?

Mak aku tgh memasak kat dapur.nk dinner.So,dgr kuali diketuk.

What’s your favorite number?

6 dan 9....dua2 tu no jersi aku....(Hockey)

How is the weather right now?

Entah..malam ni mane nk nampak awan cam ne.cam ok je


Who was the last person you talked to on the phone?

Sedare aku.tanye dia bila nk sampai teluk batik...nk berkelah sekali.Dia kate lmbt pasal dia bertolak..bukan nye naek kete..btul gak..haih...ngarut2


Merokok?

Tidak sama sekali.bukankah ade fatwa kate haram????


Eye color?

brown kot...xde dark sgt,xde light sgt..sedang2


Bulan kesukaan?

Bulan mengambang....best usha lama2.hehe..yela2...bulan ramadhan ngan syawal.

Apakah movie terbaru yang kamu tonton?

James Bond:Quantum of Solace...2 kali aku tgk..
Satu kat Jusco ngan member2 UTP
Esoknye lak kat Parade with my little brother,Hasif.


Hari kesukaan?

Hari-hari.hari2 ade bnde yg mengebestkan.. :P


Jika kamu boleh cakap sesuatu pada seseorang, apa yang kamu akan cakap?

Assalamualaikum.

Pelukan atau ciuman?

Dua2.Dah peluk, cium terus ar.hoho...gurau je....be positive ek.


Berkawan lagi dengan rakan-rakan di sekolah lama?

Semestinya anda dan Maggi.

Left-handed atau right-handed?

Right-handed.Even kdg2 org panggil aku NASH LETFHANDED....tp tu penyanyi la....


Mahu tidur dengan berapa bantal?

Minimum dua...:P


Tidur dengan seseorang atau bersendirian?

Mane2 pun xkisah.Janji layan......

Apa yang kejutkan kau pagi tadi?

Apa???ke...Siapa???Ketukan pintu dan suara parents aku g kejutkan aku.


Boleh teruskan hidup dengan tidak merokok?

Xde hal la .Dgn rokok la aku rase xleh hidup. Wat sakit peparu aku je sedut korgnye asap...


Pernah kawan baik kamu buat onar di belakang kamu?

Onar tu ape???entah la.....kt belakang aku xde mata.mane nk tau... :P

Memilih untuk memberi nombor telefon?

Sape minta,insyaAllah aku kasi......


Mana lebih suka: McDonald’s atau Burger King?

Layan je dua2 kalo dah singgah.Nasi goreng belacan V1 tetap terbaek ar walaupun asyik dpt lmbt.....

Mahu pergi ke Greece atau Hawaii?

Aku nk gi Makkah dulu walau papepun...


Hari jadi yang menarik tahun ini?

sama je tiap2 tahun takat ni.Cuma terharu Best Fwen aku kasi hadiah first...tq Safwan..tahun depan hadiah pe lak??? :P
Tq gak sape yg kasi hadiah,Syu ngan Yuyue.....


Mereka yang ditag?

Aku xtau nk tag sape...korg rajin korg jawab especially:

-->Hasif
-->Faris @ Fastrack
-->Muiz skater boy :P
-->Anis
-->Nuzul

.........................................................................................................................................

Dah habis tagged pertama....
Skang tagged kedua.....by Cik_Penna

-List these rules on your blog.
-Share 7 facts about yourself on your blog.
-Tell 6 unspectacular quirks of yours.
-Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
-Link the person who tagged you.
-Leave a comment for each blogger.

7even facts 'bout me:
-->Nama aku Muhammad Nasrullah Bin Jaafar.
-->Aku lahir bulan Februari tahun 1989.
-->Aku suka pakai jam tangan.
-->Aku tinggal kat Manjung,Perak
-->Aku belajar kat Universiti Teknologi Petronas, Tronoh, Perak.
-->Aku ade ramai kawan,tapi xramai sahabat dan xde awek lagi... :P
-->Aku suka tido.. :P

6ix unspectacular quirks about me:
-->Sensitif.....
-->Cepat ngantuk terutama kalo tgh boring.
-->Ade masalah membaca. Bila membace je,penyakit aku dtg~penyakit ngantuk.
-->Agak pelupa,pasal byk sgt bnde nk ingat.
-->Suka simpan dalam tp xsimpan lama2. hati2 ar kalo ngan aku..hehe :P
-->Aku xsuka marah.Tapi bila aku marah,korg tau ar nasib korg... :P

7even people to be tagged:
-->Hasif
-->Muiz
-->Fariz @ Fastrack
-->Niena
-->Aku_kertas
-->Abir
-->Azura

Link the person who tagged you:
-->http://cikpenna.blogspot.com

Leave a comment for each blogger:
-->No komen............pepandai ar korg bace dan komen

P/s:
-->Yg mane dak2 sekolah yg aku tagged,korg try ar jawab. Merase jawab tagged.
-->aku kepenatan berkelah,letih2.nk tido..bye2 :)


Sehingga kini tagged,Wassalam(^_^)

3 comments:

aku_kertas said...

wajib ker jawab tagged nie...
huahuahua...

pEnNa said...

waa...dak tecik nih dah jawab ye..
thanks la ye,dak tecik!:)

Nasrullah said...

Hoho...
dak kecik???
(*_*)......
sama2 (^_^)