Friday, May 15, 2009

::Study Group::

Salam.....

Post kali nih nk share skit pasal study week aku utk semester ni.
Alhamdulillah.Sem nih aku ade study group sendiri utk aku study subjek2 yg aku amik sem ni.
So,utk perkenalkan study group ni,aku letak gmbr nih.

[Dari kiri : Irda,Azura,Safwan,Nash,Faiz and last but not least-->Fauzi yg ngah amik gmbr ni :) ]

Study group telah dimulakan sejak awal semester kali ni.Pemilihan ahli adalah secara rombak dan secara sukarela. So,alhamdulillah.Study group ni berfungsi ngan baik utk kitaorg study sama2.Even kdg2 cam lari tajuk skit,(makan2 sebab ade org nak belanja) tapi study tetap objektif utama group ni diwujudkan.

Setakat ni,study week ni mmg mengharapkan dr group ni la utk study.Setiap org ade subjek masing2 yg perlu dipertanggungjawabkan.So,setiap org akan sediakan note utk semua ahli dlm group.So,study dr situ je.InsyaAllah,diharap usaha ni diberkati Allah SWT dan dpt membuahkan hasil yg baik kepada semua ahli group.

Apepun,ini sekadar usaha kitaorg utk mencapai kejayaan dlm Final Exam semester ni. Seterusnya,kami berserah kepada Allah SWT utk menentukan keputusannya kelak.Tawakkal sahaja mampu dilakukan setelah berusaha.Semoga kite suma berjaya kelak.Amiin.

::Best study ngan korg weh.....tq to all.Chaiyok2 for the 3 more paper :).Bbasya!!::

P/s :Utk lebih gmbr mengenai study group ni mase study week,sile ke blog mereka2 ni....
--> Irda
-->Azura


Sekian.
Wassalam (^_^)

2 comments:

cIk pEnNa said...

ermm..teringat dizaman dulu..

Abir Abhar said...

haha..
aku tau!
korg bagus la..
slmt study..

*aku dah nak balik KL dah!
weeee
br balik dr bukit merah!
berfoya-foya