Tuesday, January 24, 2012

|| CNY 2012 : Tahun Naga ||

Salam.
Selamat Tahun Baru Cina kepada warga Tiong Hua.
Tahun baru kali ni menarik sebab jatuh pada hari Isnin. So, cuti menjadi lebih lama bermula dari hari Jumaat sehinggalah Selasa. Lebih menarik, kebykan sekolah bercuti sehingga hari Ahad depan.

So, utk cuti kali ni, family aku berkumpul di Teratak Aisyah. Ade 4 keluarga yg join. Malam tahun baru cina tu, kitaorg BBQ di depan rumah. Esoknya plak, sarapan ramai2 dlm rumah. Tgh hari tu, anak2 muda gi mandi-manda di Kuala Woh. Sampai pening kepala aku. Haha. So, aku xmau tulis pnjg post kali ni.

Esok gi Bangi, antar CBK. Adik aku nk pakai. Maybe sampai sini saje khidmat beliau pada aku. Semoga khidmat beliau pada keluarga aku berterusan dgn baek. Ok. Tido. (^_^)



Wassalam
(^_^)

No comments: