Saturday, January 21, 2012

|| SayGoodBye #2 #3 : Dr Lukman, Abg Khaibad ||

Salam.
Alhamdulillah.
Malam sebelum aku balik rumah (16 januari 2011)  ade 2 #SayGoodBye.
Btw, Happy Birthday to Abg Khaibad =)

#SayGoodBye #2
Ini Dr. Lukman.
Pensyarah UTP, Chemical Engineering.
First dia mengajar aku adalah subjek Thermodynamics. Utk Final sem aku di UTP, beliau menjadi Coordinator FYP2.
To be honest, aku suka belajar ngan dia. He is a fatherly type of lecturer.
Good to know and close with him.

To Dr Lukman, thankz for everything.
Mohon ampun maaf dan halalkan segala ilmu serta makan minum.
Doakan kejayaan saya didunia dan akhirat.
Until We Meet Again
(^_^)

#SayGoodBye #3
Beliau aku kenali sebagai Abg Khaibad.
Aku kenal beliau sejak awal permulaan aku join kelab di UTP, MEDTECH.
Pastu ade la join event2 kelab yg memerlukan aku berurusan dgn beliau sebagai Advisor kelab.
Aku mula rapat dgn beliau sejak aku menjadi PM program Media Junior 2009, iaitu event yg sgt byk memberi aku pengalaman pahit dan manis. Pastu, dilantik plak jadi Presiden Kelab, lagi2 la kene byk deal ngan beliau.
Namun, bg aku, dia yg aku kenal adalah more than Advisor kelab. He is my brother, advisor, supporter.
Thankz for eveything.
We will keep in touch. InsyaAllah.
(^_^)

Wassalam
(^_^)

No comments: