Sunday, May 10, 2009

::Selamat Hari Ibu, Mak::

Salam sejahtera.
Untuk pengetahuan pembaca sekalian,post kali ni adalah post paling special sekali utk blog ni.Secara kebetulan,post ini adalah bersempena Hari Ibu dan dalam mase yg sama,ini adalah post yg ke-100 utk blog ni.... \o/ \o/ \o/ \o/ \o/

Berkesempatan ini,ingin sekali ku ungkapkan SELAMAT HARI IBU,especially utk MAK yg tersayang yg kini berada di rumah ku di Seri Manjung,Perak. Dikau adalah insan yg plg kusayang selepas Allah SWT dan Rasulullah SAW.Kudoakan agak MAK akan dipanjangkan umur,dimurahkan rezki,diberi kesihatan yg baik,sentiasa dibawah Rahmat Allah SWT dan diberi kebahagiaan di dunia dan akhirat.Amiiin.

Terima kasih buat MAK,yg telah melahirkan ku,menjaga ku dgn baik sekali,mendidik serta mengajar dan menasihati ku sehingga menjadi insan yg ada seperti aku sekarang.Tanpamu,xkan wujud aku didunia ni.

::My Beloved Family with my Beloved MOTHER::

Berkesempatan ini jua,ingin sekali Ude mohon jutaan ampun dan maaf di atas salah silap Ude dr kecik,sampai la sekarang,malah utk akan datang pun.Sebagai insan biasa,xdpt Ude elak kan utk melakukan dosa kepada MAK.Xlupa jua,Ude mohon dihalalkan makan,minum serta apa jua hak MAK yg telah diberikan.Jasamu xterbalas langsung oleh segala ape pun yg ada di dunia ini.

So,sekali lagi pada MAK, Pn. Fatimah Binti Othman.SELAMAT HARI IBU,MAK (^_^)

Ucapan ini jua dituju khas buat UMMI yg kini berada di Seremban. Kasih syg Ummi jua amat nas hargai.Terima kasih Ummi kerana menyayangi ku.Jasamu akan kukenang,insyaAllah.Semoga Ummi sihat sentiasa,ceria2 selalu dan sentiasa berada dalam Rahmat ALLAH SWT.Amiin.

Xlupa jua pada ibu2 diseluruh dunia.Selamat Hari Ibu.Kepada semua,hargailah Ibu kita xkira tempat,mase dan waktu.Walaupun satu tarikh keramat telah dipilih utk menghargai jasa ibu,namun lakukanlah penghargaan seperti ini setiap masa.InsyaAllah.Sesungguhnya, Syurga itu terletak di telapak kaki ibu.Keredhaan Allah SWT adalah dr keredhaan Ibu.Semoga,kite sentiasa di bawah keredhaan-NYA.

::My Beloved Parents::

:::::::::::::::::::::::::::::SELAMAT HARI IBU!!!!!::::::::::::::::::::::::

**************************************************************
Pada semua warga UTP, All the Best for the final exam.Semoga ape yg kita usahakan akan memberi hasil yg memuaskan.InsyaAllah,usaha dan Tawakkal kepada Allah akan memberi kejayaan kepada kita.Semoga kita diberi ketenangan,kesihatan yg baik dan minda yg cerdas semasa menjawab soklan peperiksaan.Amiiin.

Sehingga kini.

Wassalam (^_^)

2 comments:

cIk pEnNa said...

selamat hari ibu buat mak kamu ye..

&

Gud luck for yr exam ya!

;)

Nasrullah Jaafar said...

OKes...
tq cik penna.

jgn lupe 31 mei ni ek...dtg bertandang kat umah kitaorg. (^_^)